maandag 2 maart 2009

Inschrijven

Als in indrinken. Maar ook, ik schrijf me in, ik doe mee. L. vindt dat ik ook nu al, toch nog vijf weken voor vertrek, elke dag moet schrijven. OK. Kan toch niet slapen dus zit ik weer om zes uur 's ochtends voor het scherm. 

Afgelopen zondag in Brussel vroeg de lieftallige Lotte van VRT Radio 1 toen ik haar over mijn reis vertelde: "dus dan ga je weer een nieuw boek maken met een tentoonstelling?". Op de antenne vroeg ze dat zoals dat nog altijd in België heet. Mijn antwoord was natuurlijk dat ik die foto's eerst nog wel moest maken en dat ik de lat nogal hoog leg. Het speelt nu al in mijn hoofd dat als dit project niet mislukt ik nog "gewoon" een paar keer terug ga. Tenslotte had ik twintig jaar geleden niet voor niets een droom om nog eens een jaar in Amerika te wonen. En dus ga ik nu uitzoeken of ik mijn auto niet ergens kan stallen inplaats van weer verkopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten