woensdag 8 juli 2009

CS (5)

P. en haar dochter Tyler waren in New York toen ik hun huis bezocht in Cincinnati. Dus werd ik door haar man verwelkomd. Hij werkt voor een Amerikaanse bank, een multinational. Een baan in de automatisering. Maar hij werkt thuis. Hij vertelt dat van zijn groep, honderd mensen, iedereen thuis werkt. Al jaren. De laatste twee dagen was het gezin weer compleet. Dat leidde tot gezamenlijke maaltijden en samen naar de kerk. Mijn tweede kerkbezoek.

In Columbus, Ohio was P. mijn host. Toen ik hem mijn boek liet zien, bleek dat hij veel van de artiesten die ik heb gefotografeerd ook had ontmoet. Als chauffeur van een limousine. P., 56 jaar, is bezig aan zijn proefschrift. Veranderingsprocessen, sociologie. In mijn referentie die ik op de couch serving site aan zijn profiel heb toegevoegd schreef ik: 'Hoewel hij op de foto (met kleinkind) de indruk maakt al wat ouder te zijn, is dat een misverstand.' Zijn vriendin C. is net zo oud en autoverkoper. Een bijzonder paar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten