dinsdag 5 mei 2009

95th street

Ik had bedacht dat het soms wat riskant kan zijn om met een professionele camera voor de dag te komen. Daarom heb ik ook een amateur-digitaaltje bij me. Vandaag heb ik daar voor het eerst gebruik van gemaakt. Geen succes. Ik was naar South Chicago gegaan. Ongeveer een kwartier na vetrek van de subway vanuit Downtown Chicago was ik nog de enige witte in de trein. Een half uur later bij het eindpunt was dat niet anders. Ik werd net zo aangekeken als toen ik, als blanke, in China rondliep. De vraag, toen ik een foto had gemaakt, was of ik een toerist was. Dan maar liever een fotograaf, dus toen heb ik mijn echte camera toch maar gebruikt.

1 opmerking:

  1. hey, i really like your blog, just hoping you could follow me as well? no pressure or anything haha, just trying to build a following. have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen