zondag 31 mei 2009

Test

Advertising as failure. Zie link Jeff Jarvis hiernaast.


Niet dat de boodschap me niet aanspreekt, maar dit is vooral bedoeld om te kijken of het werkt. Embed a video from Youtube.

Het werkt dus (niet lachen, als je het weet is alles makkelijk). Het grappige is dat ik nu vooral googlesap voor Mr. Jarvis aan het genereren ben. De bedoeling is zelf een beetje sap te vergaren. Het begon er al mee dat ik dit blog onder een schuilnaam ben begonnen. Helemaal fout natuurlijk. Eens kijken of ik dat kan veranderen zonder al mijn lezers kwijt te raken... (Ik schat al meer dan honderd er van uitgaande dat iemand zeg, gemiddeld eens in de vier dagen, ha usa opzoekt. In het weekend stort het bezoek altijd in, vooral met feestdagen, maar zelfs nu, eerste pinksterdag, is het bezoek 50% hoger dan een paar weken geleden in het weekend.)
UPDATE: Al lezend in Jeff Jarvis boek begin ik te begrijpen dat het zo zit. Omdat ik Jeff Jarvis noem zou het kunnen dat surfers bij mij terechtkomen, zoekend naar JJ of WWGD. Laat ik het Google-inteelt noemen. Een beter voorbeeld is Wim Noordhoek (zie link hiernaast), die naar mijn blog verwijst in zijn eigen blog en er uit citeert. Beter omdat het relevant is, gezien het feit dat hij mij twee maanden geleden heeft geinterviewd. Met als onbedoeld maar zeer welkom gevolg dat mijn bezoek 50% toeneemt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten