maandag 25 mei 2009

Shadow










Halverwege mijn reis, tijd voor een korte terugblik. De twee dingen die het meeste opvallen zijn de gezondheidstoestand in Amerika: deze mensen zijn doorgaans (veel) te dik, en de pijnlijk grote inkomensverschillen. Deze twee zaken hebben enig verband met elkaar want zoals bekend, slechter opgeleide mensen eten slechter. Fastfood is hier zo allesoverheersend dat ik nog niet snel zie hoe deze problemen aangepakt moeten worden.
Morgen ga ik met de eigenaar van deze poes, Aaron, mee naar de school waar hij lesgeeft. Het is een zwarte school. De leerlingen hadden afgelopen vrijdag de laatste schooldag anders zou er voor mij geen toegang zijn. Van Aaron hoorde ik dat de bewaking zo uitgebreid is vanwege de angst voor gangs. Zie het stukje Cannon van 24 mei 2009.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten