zaterdag 13 juni 2009

CS (3)

V. in Madison, Alabama, had eigenlijk geen tijd. We hadden geen goede afspraak gemaakt en ik moest even op haar wachten. Bij binnenkomst gingen meteen de TV en de laptop aan. De volgende dag ging ze haar twee kinderen ophalen. Ik was nog een paar dagen alleen in het zeer comfortabele maar kille huis (AC indeed). S. in Nashville, Tennessee, is een an al warmte en aandacht. We worden meteen vrienden. Ze organiseert etentjes zodat ik haar vrienden en familie leer kennen. Ik heb nog een afspraak in Nashville maar ik besluit om daarna nog een paar dagen terug te gaan naar S. Ze is gek op honden en heeft een honda motorfiets uit 1988. K dan uit Nashville heeft vier kinderen die inmiddels allen op zichzelf wonen. De avond dat ik aankom heeft ze barbeque bereid. Dat is een recept met varkensvlees dat uren heeft gesudderd. We eten aan een echte eettafel met zijn drieen. Een behoorlijk diepgravende discussie over politiek. Haar man is fiscalist.

1 opmerking:

  1. nog een paar 'kind words' gevonden

    http://teacandoit.blogspot.com/2009/06/gijsbert-hanekroot-museumvolkenkunde.html

    nashville is geweldig! nou ja ...

    BeantwoordenVerwijderen