maandag 1 juni 2009

Faulkner


Op ditzelfde hofje (zie Eleven, hiervoor) hadden we gisteravond een cookout. Samantha, mijn host, had de barbeque opgesteld en iedereen kwam met wat eetbaars langs. Veel vis en vlees en iemand ging nog even met de auto naar de supermarkt om ontbrekende dingen te halen zoals sla. Op zondag is de liquor store dicht, in deze staat. Dus de drank was mondjesmaat. Ik vroeg aan Gina, (zie 30 mei 2009) of ze voor het optreden in Two Stick, vrijdagavond eigenlijk was betaald. "We pay the rhythm section", zei ze. Zelf waren zij en haar man deze keer niet betaald. "It's important to have a good rhythm section" voegde ze er aan toe. Ze werkt full time in een ziekenhuis, ik denk een administratieve functie. UPDATE: Toen ik uit Oxford vertrok kwam ik Gina nog tegen, even naar huis voor lunch. ZAe droeg het bekende groene uniform.

Toen we vrijdagnacht om half twee op weg naar huis langs het graf van William Faulkner kwamen, hier om de hoek, zaten er een paar mensen bij het graf. Ik hoorde geen muziek. Misschien waren ze in gedachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten