donderdag 25 juni 2009

Pop


Waar was ik toen Michael Jackson is overleden? In Pittsburgh, Pennsylvania. Ik zat in een bar om 18.00 uur plaatselijke tijd. De bartender riep: heb je gehoord dat Michael Jackson is overleden? Een klant zei, hij is niet dood, heeft een hartaanval gehad en de situatie is kritiek. Twintig minuten later stond ik bij een kruispunt te fotograferen en hoorde ik een mevrouw op haar cellphone zeggen: Michael Jackson heeft een hartaanval gehad. Een aantal uren later zat ik weer in een bar voor een bluesgroep. Dan heb je dus live een bluesgroep, behoorlijk goed, en veel tv schermen met sport: honkbal, basketbal, soccer, golf (de nicht van Tiger W.) en inderdaad Michael was overleden. Sport was toch belangrijker. En de blues, maar daar kom ik op terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten