zaterdag 11 april 2009

202 m


Ik gebruik GPS navigatie in plaats van kaarten. Een eenvoudig apparaatje dat zegt hoe laat je in Rochester zou moeten arriveren. Daar ging ik namelijk naar toe. En de afstand tot de volgende afslag. Na een paar afslagen stond er ineens 98 miles op tot de volgende afslag. En vervolgens 202 miles. Holy shit dat is 320 kilometer. Dan ben je bij ons bijna in Frankfurt!

Na een stuk of 50 afslagen te hebben genomen. Ik merk wel dat mijn referentiekader zich aanpast. Benieuwd hoelang het duurt tot ik reageer met oh, nog maar 50 miles. Alles is tenslotte betrekkelijk.

Amerikanen houden van groot. Deze truck is wel erg groot (lang). Bijna veertig meter. Morgen leg ik uit hoe dat zit.

1 opmerking:

  1. heeft verder niet met u blog te maken maar ik wou toch vertellen dat ik gisteren Abba Zappa heb gekregen en ik voelde me als een 6 jarige die een nieuwe prentenboek kreeg. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen